Carnaval vierden we dit jaar anders dan andere jaren. Veel evenementen of optochten werden dit jaar afgelast of vonden in aangepaste vorm plaats. Desondanks trokken carnavalsvierders en -verenigingen in veel Limburgse steden en dorpen alles uit de kast om het 'vasteloavendsgeveul' op te doen leven. En met succes, want zolang een volksfeest de uitdrukking is van de volksaard ligt er voor iedere uitdaging bijna vanzelf een oplossing klaar. Gewoon, omdat het leven pas echt kleur krijgt als je sámen de slingers ophangt.
Ook bij Schins Leder, een Limburgs familiebedrijf bij uitstek, dragen we deze typisch Limburgse volksaard uit. Niet omdat we het zo belangrijk vinden om samen met onze klanten een feestje te bouwen, maar omdat oprechte verbinding en hartelijkheid de basis vormen voor een hecht partnerschap. Hoe nadrukkelijker we dit nastreven, hoe sterker de vertrouwensband met onze klanten.
Die hechte klantrelatie zou je zelfs een voorwaarde kunnen noemen om écht succesvol te kunnen zijn. Een wederzijdse klik maakt dat je open bent tegenover elkaar. Vanuit deze transparantie kunnen wij anticiperen op wat onze klanten vragen en zijn ze ontvankelijk voor onze adviezen en producten. Zo snijdt het mes van twee kanten, door er mét elkaar voor elkaar te zijn. Dát is wat Limburg kleurt en waar Schins Leder sterk in is.
Over producten gesproken: met trots presenteren we een aantal fraaie, eigentijdse nieuwkomers in het hoogwaardige assortiment van Menzo lederwaren. Dit Oostenrijkse kwaliteitsmerk is interessant geprijsd en nu per stuk leverbaar!