De landelijke campagne voor de schoenmakersbranche van het schoenmakersgilde laat heel Nederland zien hoe mooi en belangrijk ons vak is, maar ook hoe we samen verantwoordelijkheid kunnen dragen voor een gezonde en duurzame wereld. Met onder andere een promotiefilm waarin verleden, heden, toekomst en het duurzaamheidsstreven van onze branche de revue passeren wordt deze boodschap breed onder de aandacht gebracht.
Schins Leder ondersteunt deze krachtige landelijke campagne. Zo staan we zondag 16 oktober in het spotlicht in het programma ‘Op de Zaak’ van RTL7. In deze uitzending vertelt onze directeur Martijn Schins waarom het zo belangrijkheid is om te laten zien wat de schoenmaker allemaal kan en hoe je met het dragen van kwaliteitsschoeisel - dat je door een schoenmaker in goede conditie laat houden - bijdraagt aan een betere wereld. De uitzending van 16 oktober zal op zaterdag 22 oktober nog eens worden herhaald.
Schoenmakers die aan de campagne meedoen ontvangen een gratis promotiepakket. Daarnaast zijn er mogelijkheden om je actie uit te breiden (tegen een gereduceerd bedrag) met een vermelding en routebeschrijving naar je eigen vestiging, een give-away en een aantal gepersonaliseerde kant-en-klaar social media posts (het zogenaamde ‘plus pakket’). Het kan zelf nóg uitgebreider: met Google advertenties in jouw gebied, het inrichten van een website én een aantal social media-posts (het zogenaamde ‘premium pakket’).
Door samen de schouders te zetten onder deze publieksactie, positioneren we ons richting de consument als de branche die van oudsher onlosmakelijk verbonden is met onze samenleving en die duurzaamheid hoog in het vaandel draagt.
Meedoen? Kijk voor meer informatie over de verschillende promotiepakketten op www.deschoenmakersbranche.nl