Als we terugblikken op het afgelopen jaar, kunnen we alleen maar trots zijn. Ondanks alle spanningen en onzekerheden in de wereld hebben we de dienstverlening binnen de totale branch namelijk alleen maar zien groeien. Als er al reden tot klagen was, had dit bij een enkele schoenreparateur vooral te maken met te veel werk.

 

 

Net als in veel andere branches het geval is, zien we ook diverse schoenmakerijen worstelen met het gebrek aan kundige en enthousiaste mensen. Voor deze afnemers is het de kunst om het hoofd koel te houden en kalm te blijven. We kunnen met z’n allen in de branche blijven roepen dat er niet genoeg personeel is, maar daar lossen we niks mee op. Het is veel beter te kijken wat je er zelf aan kunt doen. Zo kun je de situatie eens vanuit een ander perspectief bekijken. Zeg maar, uit een ander vaatje tappen.

 

Door als schoenmaker zoveel mogelijk bij je leest te blijven en tijdrovende zaken als bestellen en voorraadbeheer zoveel mogelijk te beperken, bespaar je al kostbare tijd die nodig is om klanten zo goed en zo snel mogelijk te kunnen helpen. Gelukkig kun je met een toeleverancier die er altijd voor je is en waarmee je op een efficiënte manier kunt samenwerken al een groot verschil maken.

 

Dit effect bewijst zich ook in het beroep dat het afgelopen jaar op onze dienstverlening gedaan is.

Ons brede assortiment, onze bestel-app, snelle levertijden, uitstekende kwaliteit en service worden hoog gewaardeerd, niet in de laatste plaats omdat we onze afnemers ontzorgen.

 

Al met al zijn we dankbaar voor dit resultaat, maar vooral dankbaar voor het vertrouwen dat we ook in 2022 weer van al onze klanten hebben gekregen. Wordt vervolgd. Namens alle medewerkers van Schins Leder: fijne feestdagen en tot ziens in 2023!